Usher - DJ Got Us Fallin' In Love ft. Pitbull

Над видео могла бы быть ваша реклама.
1011082 ratings | 234606221 views
Под видео могла бы быть ваша реклама.


Usher - DJ Got Us Fallin' In Love ft. Pitbull

Usher's official music video for 'DJ Got Us Fallin' In Love' ft. Pitbull. Click to listen to Usher on Spotify: =. As featured on Raymond V Raymond (Deluxe Edition). Click to buy the track or album via iTunes: . Google Play: . Amazon: . More from Usher I Don't Mind: Good Kisser: Burn: Follow Usher Website: Facebook: Twitter: Instagram: Subscribe to Usher on YouTube: More great Classic RNB videos here: . --------- Lyrics: So we back in the club Get that bodies rocking from side to side (side to side) Thank God the week is done I feel like a zombie gone back to life (back to life) Hands up, and suddenly we all got our hands up No control of my body Ain't I seen you before? I think I remember those eyes, eyes, eyes, eyes 'Cause baby tonight, the DJ got us falling in love again Yeah, baby tonight, the DJ got us falling in love again So dance, dance, like it's the last, last night of your life, life Gonna get you right 'Cause baby tonight, the DJ got us falling in love again

Comments to the video: Usher - DJ Got Us Fallin' In Love ft. Pitbull

Boogdanicus 3 hours ago
Creeper. *Aw, man*
luk20000 6 hours ago
the wrong version, wish the minecraft version didnt get taken down years ago just because it surpassed 260million views and usher got jelous, its back now but not with the views.
Lucas Damasceno 7 hours ago
Saudadees
pitobayola 9 hours ago
Creeper
Piyush Bhoi 10 hours ago
This song has just one problem..it ends
Matias Reyes Miranda 11 hours ago
El segundo michael jackson
Edith Almaraz Reyes 12 hours ago
Sería mejor sin pitbull
King MS Gaming 13 hours ago
2019??:)
Bethel Girma 14 hours ago
Nothing can beat 2010 songs 😍👌
der pro 16 hours ago
2019???
AquaticGoat 16 hours ago
Such a classic
benjamin Garibay Aliaga 20 hours ago
2019? ♫♪usherrrrr
刀ᴇメɪʀᴇᴅ 21 hours ago
We don't care bout the minecraft parody peoples
Tania 새끼 고양이 21 hours ago
2019 siiiii <3
k h 1 day ago
still ♥️♥️♥️♥️
ThatOneGuyWhoWatchesHentai 1 day ago
*Creeper, Awe Men*
TheJDBaller 1 day ago
Don't mind me, just reliving my childhood
Lethal SwIsSy 1 day ago
ive been looking for this song when i heard the minecraft version and that was a long time ago
oyakodon Oc 1 day ago
Usher (yeah man) So we back in the club With our bodies rockin' from side to side (side to side) Thank God the week is done I feel like a zombie goin' back to life (back to life) Hands up, and suddenly we all got our hands up No control of my body Ain't I seen you before? I think I remember those eyes, eyes, eyes, eyes 'Cause baby tonight, The D-J got us falling in love again Yeah, baby tonight, The D-J got us falling in love again So dance, dance, Like it's the last, Last night of your life, life Gon' get you right 'Cause baby tonight, The D-J got us falling in love again Keep downing drinks like there's No tomorrow there's just right Now, now, now, now, now, now Gonna set the roof on fire Gonna burn this mother fucker Down, down, down, down, down, down Hands up, when the music drops We both put our hands up Put your hands on my body Swear I seen you before I think I remember those eyes, eyes, eyes, eyes 'Cause baby tonight, The D-J got us falling in love again Yeah, baby tonight, The D-J got us falling in love again So dance, dance, Like it's the last, Last night of your life, life Gonna get you right 'Cause baby tonight, The D-J got us falling in love again Usher, don't lie Hear no evil, or speak no evil, or see no evil Get it baby? Hope you catch that like T-O That's how we roll, my life is a movie, and you just TIVO Mami got me twisted' like a dreadlock She don't wrestle but I got her in a headlock Yabadabadoo make her bedrock mami on fire, (psh) so red hot Bada bing bada boom Mr. Worldwide as I step in the room I'm a hustler baby, but that you knew, and tonight it's just me and you 'Cause baby tonight, the D-J got us falling in love again Yeah, baby tonight, the D-J got us falling in love again So dance, dance, like it's the last, last night of your life, life Gon' get you right 'Cause baby tonight, the D-J got us falling in love again Yeah, baby tonight, the D-J got us falling in love again So dance, dance, like it's the last, last night of your life, life Gonna get you right 'Cause baby tonight, the DJ got us falling in love again Yeah, thank you D-J
stark officials 1 day ago
Who seeing in 2019 like here
Lorence Angiwan 1 day ago
At 3:40, there dabbing since 2010
Rachael Mary Angel 1 day ago
Creeper, 🆘❌ oh man 👋😔 So way back in the mine, ⛏💎 got our pickaxe swingin’ from side to side, 😩side, 🤗😱 side to side🤑 This task a grueling one, 🤠😠hope to find some diamonds tonight, 🤪💎night, 🌑✨ night, 🌌diamonds 🔮⛏tonight🌠✋🤤 Heads up 😳 You hear a sound, turn around and look up 😨😭 Total shock fills your body 😬😳🤞 Oh no it’s you again, 👌😔 I can never forget those eyes, eyes, eyes, eyes, eyes, eyes 👀💀👀 Cause baby tonight, the creeper’s tryin’ to steal all your stuff again ✋🤠 😔🔥 Cause baby tonight, 😘💯 you grab your pick shovel and bolt again,⛏🔧😎✌ bolt again, gain🤣😁 And run, run 😩😩😩 until it’s done, ✅👊✅done, until the sun comes up in the morn'🌞☀️😋 Cause baby tonight, 🤩😂the creeper’s tryin’ to steal all your stuff again,😱💀🧟‍♂️ stuff again, gain🙅‍♂️😠😩 Just when you think you’re safe,😑🤕 over here some hissing from right behind, 😵😮right, right behind🤬🤯😭 That’s a nice life you have,👀🤢👹 shame it’s got to end at this time, time, time, time, time, time, time😈☠️👻 Blows up, 💣🤯and your health bar drops and you could use a 1-up❣️❤️ Get inside don’t be tardy⏰⌛️ So now you’re stuck in there,😔😵 half a heart is left but don’t die, die, die, die, die, die🖤⚔️⚒🔪 Cause baby tonight, the creeper’s tryin’ to steal all your stuff again😈👌👊 Cause baby tonight, grab your pick shovel and bolt again, bolt again, gain⛏🔪😔👏 And run, run until it’s done, done, until the sun comes up in the morn'😜🌄 Cause baby tonight, the creeper’s tryin’ to steal all your stuff again, stuff again, gain🧟‍♂️🙏💪 Ha, Creepers, ya mine😼 Dig up diamonds, craft those diamonds, make some armor💎🤔😏 Get it baby, go and forge that like you so, mlg pro😎🔫💸 The sword’s made of diamonds, so come at me bro🗡💎🗡💪😜 Ha, training in your room under the torch light🔥🤦‍♀️ Hone that form to get you ready for the big fight💪🤤👉 Every single day in the whole night🗣👋 Creeper’s out prowlin’, 👀(Whoo), 😏alright👌 Look at me, look at you👀😔👀😏 Take my revenge that’s what I’m gonna do🤠😈👍 I’m a warrior baby, what else is new😋🧙‍♂️🤷‍♀️ And my blade’s gonna tear through you😼🗡 Bring it✌️😤 Cause baby tonight, the creeper’s tryin’ to steal all your stuff again. (Get your Stuff)😵🤢😠 Yea, let’s take back the world🤭🤠🤜 Yea baby tonight, grab your sword armor and go. (It’s on)💆‍♂️👕⚔️ Take your revenge. (Whoo)💪😎👍 Ohh so fight, fight, like it’s the last, last night of your life, life show them your bite. (Whoo)🔥😔👌🔥 Cause baby tonight, the creeper’s tryin’ to steal all your stuff again👏👏🤢 Cause baby tonight, grab your pick shovel and bolt again, bolt again, gain 👀👌 And run, run until it’s done, done, until the sun comes up in the morn'🌄🧘‍♀️🌤 Cause baby tonight, the creeper’s tryin’ to steal all your stuff again, stuff again, gain🐸🤠👏👏👏
Ooga Booga 1 day ago
Creeper? Aww man.
Grace Jordan 1 day ago
Lovestruck the musical 💜
Kristela Xh 1 day ago
Still into this 2019 anyone???
maham 1 day ago
Who else is on a throwback marathon?
Idan Shoval 1 day ago
Nice parody of revenge
Fulookin 1 day ago
*so we back in the mine-*
jvhjh nnvuiJmb DJ 1 day ago
Mohammed
フォイマジ 2 days ago
Usher (yeah man) So we back in the club With our bodies rockin' from side to side (side to side) Thank God the week is done I feel like a zombie goin' back to life (back to life) Hands up, and suddenly we all got our hands up No control of my body Ain't I seen you before? I think I remember those eyes, eyes, eyes, eyes 'Cause baby tonight, The D-J got us falling in love again Yeah, baby tonight, The D-J got us falling in love again So dance, dance, Like it's the last, Last night of your life, life Gon' get you right 'Cause baby tonight, The D-J got us falling in love again Keep downing drinks like there's No tomorrow there's just right Now, now, now, now, now, now Gonna set the roof on fire Gonna burn this mother fucker Down, down, down, down, down, down Hands up, when the music drops We both put our hands up Put your hands on my body Swear I seen you before I think I remember those eyes, eyes, eyes, eyes 'Cause baby tonight, The D-J got us falling in love again Yeah, baby tonight, The D-J got us falling in love again So dance, dance, Like it's the last, Last night of your life, life Gonna get you right 'Cause baby tonight, The D-J got us falling in love again Usher, don't lie Hear no evil, or speak no evil, or see no evil Get it baby? Hope you catch that like T-O That's how we roll, my life is a movie, and you just TIVO Mami got me twisted' like a dreadlock She don't wrestle but I got her in a headlock Yabadabadoo make her bedrock mami on fire, (psh) so red hot Bada bing bada boom Mr. Worldwide as I step in the room I'm a hustler baby, but that you knew, and tonight it's just me and you 'Cause baby tonight, the D-J got us falling in love again Yeah, baby tonight, the D-J got us falling in love again So dance, dance, like it's the last, last night of your life, life Gon' get you right 'Cause baby tonight, the D-J got us falling in love again Yeah, baby tonight, the D-J got us falling in love again So dance, dance, like it's the last, last night of your life, life Gonna get you right 'Cause baby tonight, the DJ got us falling in love again Yeah, thank you D-J
verymuchnoobsad33 2 days ago
so we back in the mine got our pickaxe swinging from side to side side side to side
𝔒𝔦𝔈𝔲 2 days ago
Tseries
TheGamingSession 2 days ago
*AWWWW MAN*
Md Noman Aziz 2 days ago
Nice songs
Leila França 2 days ago
Que nostálgia!!
Jeff BRO 2 days ago
Damn Pitbull and F&F Dominic Torreto
SuMit Raj 2 days ago
2k19😁🤘
Spider Boy 2 days ago
Tbh, I can't unhear the Minecraft version, even though I've heard the original first long time before hearing the Minecraft parody version. 😂
Comisher Jenkins 2 days ago
Lovestruck the musical brought me here!
MaximilianMus 2 days ago
Creeper, OH MANNN!
TheYes1210 2 days ago
Usher nailed the dance again
Supreme Bee 2 days ago
I used to hate this so much when i was in elementary school but its not too bad 👀
Meme Lord 2 days ago
Minecraft version Revenge is better sadly.
Siegrain 1 day ago
Meme Lord It isn’t. Minecraft and everything about it is pure garbage
leoncio abapo 2 days ago
2019! Who's here😍
Lebron James 2 days ago
Creeper O H M A N
Jeff Jr Kellerman 2 days ago
Still listening 👂 2019
Alice Organa Comperchio 2 days ago
2019?😍
John Mwangi 2 days ago
2019 😍 😍 😍 😍 😍 😍
Corina\TM LVtakeova 3 days ago
Again and again magnetic effect.✌🏽
Kartjoffel 3 days ago
finally foudn it. almost 9 years? feelsbadman
Daequan 3 days ago
Creeper *_A W W M A N_*
Calleigh Sells 3 days ago
First song i ever loved as a toddler,Wow time flys fast
jotabeas22 3 days ago
Reminds me of my late teenage years. This was sounding in the club, then it closed, so we left and went to the park and got even drunker listening to Offspring, Pennywise and such, because that was what we actually listened to mostly, in a pretty weird dichotomy. 17 and wasted on rum and weed, with no pretext. And to think I am working 10pm to 6am and barely even touch alcohol man what a world.
m k 3 days ago
Reminds me of Christina Grimmie’s version with Alex 💚💚💚💚
Riley essy 3 days ago
Me and ma dad loved this song but now ma dad dead
Monche :3 3 days ago
Is the song is awesome, i very liked😁😁😁
Harit Garg 3 days ago
Takes back to 2011
Da Froog 3 days ago
we back in the mine
海Azuha 3 days ago
*AWW MAAAN*
Refik TV 4 days ago
Fak yu
e h/mixxc 4 days ago
SO WE BACK IN THE MINE
Ayleen Cardenas 4 days ago
2019?
Pnine cme 4 days ago
Miss you
Fede90 4 days ago
Who in 2019?
Poom. Poom 4 days ago
2019🔥👍🏻😍💃🏻💃🏻🔥🔥
FH smith 4 days ago
2 0 1 9 ?
Dr. Phil the Great 1 day ago
no sorry i'm from the year 2139
Davidalexanderrodriguez Rodriguezordoñes 4 days ago
this song es good
Ahlem Benderradji 4 days ago
9 years and still one of the best !!
Plågnack productions 4 days ago
Creeper. OOOOH MAAAAN
Nhia Yang 5 days ago
I get brain wash. I lose dance skills. About step sister.
Blasu 5 days ago
Got our pick axes swinging side to side
JuBBle 5 days ago
the minecraft one is better
Santiago Duque 5 days ago
Alguien en español y en 2019
Exol TV 5 days ago
Omg how time has past🤦🏻‍♂️
alex ziitow 5 days ago
2019? 💪🏻
Bijoyata Reang 5 days ago
Take me Back to that Era
nitin thakur 5 days ago
2019 anyone
Rageboys 100 6 days ago
Best song ever
KirbyKing 6 days ago
* oh man*
Gabriel Hojilla 6 days ago
i was 4 in this song and that's after my birthday 2 days later
judyy fernandez duarte 6 days ago
Me facina todas sus canciones desde la primera hasta la ultima y wuaooo como baila es unico toda su trayectoria es lo maximo
Ana Santos 6 days ago
Alguém em 2019 ?♥️♥️
نفسیتی قویه تی 6 days ago
😍😍😍😍😍😍😱😱😱
The MLG Bluebird101 6 days ago
Cuz baby toniiiiight the creepers tryin' to take all our stuff again
Johnnzera 6 days ago
Old Minecraft, nostalgia 😔
— Zσrσ 6 days ago
2019?
Tarandeep Singh 6 days ago
This time was fuckin fire in terms of quality of the music that was produced 🔥 Akon , usher , bruno mars and countless other names I wish the artists bump their level back to this stuff..
The Janitor 6 days ago
awwww yeah, creeper
Andrea Cristina 6 days ago
Leal
angel Ram 7 days ago
Baby tonight, I'm peeing on ur face again.
D r o o k 7 days ago
Captainsparklez did it better
Papa Ki Beer 7 days ago
Best part comes at 3:00!
Sloveck Swervyy 7 days ago
I remember this used to be my favorite song when I was little, wish I could go back to the good days🤧
0503 Eszti 7 days ago
2019?
Mr. Rabbit 7 days ago
Searching for songs to play on my 18th B-Day and I found this Gem, I can't believe how long I haven't heard this Song Hyping myself up at 7am rn (Eventhough my B-day is in May)
Israel Ureña Alcivar 7 days ago
Qué linda canción, me hace llorar de emción
Irma Bernardino 7 days ago
Badabin💕,badabun
SlammedZero 7 days ago
Minecraft? LOL Who's here because you used to hit the dance floor at the club when this song came on?
Jr CM 7 days ago
Anyone 2055?
leqx_ 7 days ago
Still listening 2019?
Jr CM 7 days ago
2010 im so kid 2019 im so old
YnnubaH 7 days ago
2019?