NHL: Best Brawls Ever

Над видео могла бы быть ваша реклама.
5190 ratings | 1752162 views
Под видео могла бы быть ваша реклама.


NHL: Best Brawls Ever

Line brawls, Goalie brawls, or any brawls that all come together in one video. This video was requested by Ben Sackett If this video gets 10 lkes I may make a part 2! ------------------------------------------------------------------------------------ ►Follow up on Twitter: ►Become a patron: . Comment your suggestions on what I should do next below! Put me up on your notifications and leave a like on this video! Subscribe for more compilations like this! ►All Clips belong to the National Hockey League

Comments to the video: NHL: Best Brawls Ever

Ben Sackett 1 year ago
Good vid
BPC 626 12 days ago
understatement of the last milenium
Tyler Stevens 6 months ago
Ben Sackett amazing video idea this was sooo interesting
Tyler Stevens 6 months ago
Ben Sackett great idea :D
Sara Lee Kwandibens 7 months ago
Lil CAV g
王Hairui 7 months ago
1
Julian Shipp J.R. 2 hours ago
I'm a football and basketball fan but this shit is amazing
Mark Steiner 4 hours ago
god i miss these days
Sebastian Kobeh 15 hours ago
I love how they just drop what theyre doing take off their helmets and just beat the shit out of eachother
Brian 1 day ago
My three takeaways: 1) Tie Domi is a punk 2) Claude Lemieux is gutless 3) Red Wings suck
PinkAxolotl 1 day ago
okay so wait I've never seen ice hockey before ever, they're allowed to fight?? is that a thing? if so damn i wanna watch more of this
Bush Boi 1 day ago
*one fight breaks out* *Whole game breaks out in a war*
mellow yellow 1 day ago
Mericah hell yeah!!
2020Max Gagnon 1 day ago
i like how the refs just stand there
Evan G 2 days ago
Hey ty domi is a bitch
Jordan Peters 2 days ago
This is a sport?
Issac Davis 2 days ago
NHL is better, faster, and tougher than National Felony League.
john minogue 3 days ago
I guess all NHL players are Irish
john minogue 3 days ago
What a bunch of little babies, when do these guys actually grow up? O yeah they are up.
john minogue 3 days ago
Ok last comment lol, how dumb are these fans to not know, most of these fights are just BS for ratings.
roma green 3 days ago
Domi fuck you mother!You louser
Stanislav Idalgo 4 days ago
to the fans of the hockey LITHUANIA vs SERBIA please watch
Snipes McKenzie 5 days ago
Domi is a fucking pussy
Michael Cowan 2 5 days ago
The last 10 minutes better be red wings and avalanche is all I'm gonna say
PreHistoric Playa 5 days ago
The Line Brakws are the best
Oven Mitt 5 days ago
Boogeyman??
James Nesmith 5 days ago
I love hockey because of the way the game is played and the fights. Too bad you don't see fights like this more often.
Kei Tsukii 5 days ago
That Tale of the Tape tho. pffftt
josh major 5 days ago
Hockey I get!!! Watching grown men drag each other around by the hair like school girls..I'll pass Lol Thanks tho!!
Im gonna have this name for 2 months I regert this 5 days ago
I’m just gonna stick too American football
Chesterfield The 3rd 5 days ago
Domi is a scab.
LeBron James 6 days ago
I dont know the rules in this sport but seriously the refs let them fight?!
plopsa x 6 days ago
This is great man. Fuck sports just fight.
Symphatyzer X 6 days ago
Is this actually allowed. In NHL like is it a rule
Adrian Bonnet 6 days ago
How to fuck an Hockeyguy jump on him and finish him at ground.
Surfer Bri 7 days ago
Why do goalies only fight other goalies
jamietherooster 7 days ago
GOT A NEW IDEA. MMA on ice
jamietherooster 7 days ago
it seems strange that the sport which is most likely to end up in a fight(other than fighting sports) is one of which the two assailants can barely stand up as they trade blows. It's almost like humans view it as an extra challenge, so are naturally drawn towards it.
mcgoodle 7 days ago
I got tired just watching that first one.
Craig Emery 7 days ago
They should do this in EVERY sport lol
Craig Emery 7 days ago
God do I LOVE Hockey!!!! AWESOME VIDEO
Aidan's veidos 7 days ago
I swayor I will like this comment You swaor
Benjamin College 7 days ago
Is this how every New York/New Jersey starts off? Lol
John Sepulvedo 8 days ago
Infinitely more entertaining than the NFL. Wish i had been watching hockey as long as i have been watching football.
Riva King 8 days ago
Man i miss the concussion rage of the 90's.These guys today are a bunch of pussies.
Scott West 8 days ago
Best Video of Probert fights I've seen. Don't forget, he could play too.
Matt B 9 days ago
The rangers fucked up the devils
Captain 9 days ago
Gotta love Hockey!
Bray Read 9 days ago
RIP Ray Emery. Sens Legend
Morgan Brown 10 days ago
So when you fight in Hockey, how do you determine who wins? What are the rules?
Nervhs 10 days ago
This is the only reason I like hockey
super ghost 10 days ago
Brashear is an animal
super ghost 10 days ago
Good shit bro!
carbonRRpilot 10 days ago
lmfao, no team touches Philly in the lets just beat up the whole fukn team dept.!!
David Fetherston 10 days ago
Domi is the biggest pussy of all time.
David Currie 10 days ago
Imagine if they actually knew how to fight.would be so awesome.
Mika Romao Vandepol 11 days ago
do best falls/ trips on the ice
Mika Romao Vandepol 11 days ago
Please do another best fights video. Part 2???
Voitto Heikkinen 11 days ago
Where is selanne
duncan strachan 11 days ago
I forgot what scum Domi was
david hunt 11 days ago
We used to have big brawls in Rugby league here in Australia but it doesn't happen anymore ! In ice hockey there always seem to be huge fights !
T F 12 days ago
What was the score? .. I don't remember.
Abdul Gdysns 12 days ago
Why don't the refs stop the fight
Abdul Gdysns 12 days ago
I'm from England, what the fuck
Ryan O'Connor 12 days ago
Emery is fucking cunt what was that shit
Joe Wiedmeier 12 days ago
Our tale of the tape love that
ItsDraag 13 days ago
No Sabres sens? Trash
jbvap 13 days ago
Hockey is for wimps, wanna see some real brawls watch baseball! ;)
Skante Warrior 13 days ago
Domi is a big pussy
Skante Warrior 13 days ago
*Make Hockey Violent Again*
ClassicRock4007 13 days ago
Domi is a pussy bitch
sousou mia 14 days ago
canadians are badass
NiceGuyEddie 15 days ago
I got to see Claude  Lemieux turtle one last time. what a sack of crap.
KevSmellMyFarfs 03 15 days ago
Sometimes I feel like hockey is just a gigantic wrestling match, not a game. It’s still entertaining tho 😂
Daidi Fantaye 15 days ago
Domi against the Flyers was an embarrassing moment for him
Андрей Седов 15 days ago
Я что здесь одинешенек?
Australian Grumpy 15 days ago
Piss poor sportsmanship.
Riley Eldredge 16 days ago
I was at that Flyers/Caps game, and all I can remember was how loud the arena was when the brawl broke out.
Riromanck 16 days ago
this is the funniest shit
C 17 days ago
I love hockey
Upfront Fanatic 18 days ago
I know some aren't fans of the fighting, but at least there's a code among the fighters. When one guy goes down, the other usually stops punching him, unless there's bad blood between them(or one of them's a real dirtbag). Or if they both get tired, they'll let go of each other. I gotta respect that!
Mike Fartini 18 days ago
Only thing filthedalphia can cheer about
JimmyBx007 18 days ago
RIP Emery :(
Tuckered 18 days ago
Fucking love this sport, idk how to skate but I’ve always loved watching
Death1Arrow123 18 days ago
Why are they not stopping it???
mR. wigleegiggle5 19 days ago
You see price pat Tim Thomas on the arm after the fight? Like yo why’d you wanna fight, oh I don’t know just thought I’d participate, it’s all good😂
Scott Mallon 20 days ago
Red Wings - Avalanche was pure carnage.
Tho Nguyen 20 days ago
That tale of the tape show up when brawls happen is the icing on the cake for me
Malcolm Anon 20 days ago
Love how the refs just stand off sometimes and wait for the brawlers to get knackered, then they drag the brawlers off lol
Moose Chaser 20 days ago
much MUCH better than WWE
B Jeffrey 20 days ago
You didn't even post a Bob Probert fight. He was the best enforcer in the NHL.EVER ! RIP Bobby.
Bill Bison 20 days ago
I'm sure holtby has more fun on his boat than emery
Dan Man 21 days ago
Bring back the fights.
Commander Salamanders 21 days ago
Hockey is the manliest sport, change my mind.
Akashavayu 21 days ago
Yeah except for all the concussion and soon to be vegmatics this was.fun?
hockeyplayer0241 21 days ago
And guys watch baseball 😆
Bryan Simpson 21 days ago
Domi an all time coward.
Si Petoet 21 days ago
Hahaha. Good
robertk2007 21 days ago
Domi the pussy
ZalebPlayz 21 days ago
Why is torterala always the coach for these line brawls
Jack and DJ 21 days ago
Rangers vs Devils I was at that game with my dad. My best hockey experience
Kyle Kyle 22 days ago
You ever watch the mic'd up NHL videos? They'll just strike up a condo with each other. Hey wanna fight? Yeah? Ok good luck to you. It's boring now. Oh, it's been 5 mins we should probably fight. Fans are looking bored.
Jub Jub 22 days ago
8:48 is why I love the Avs wings rivalry
Kevin Harte 22 days ago
Its weird fighting is allowed
Jo M 22 days ago
They should let Congress do this.
Doctor Andrew 22 days ago
That was great. Thanks for posting.