5 AMAZING VIDEOS YOU HAVE TO SEE ! #2

Над видео могла бы быть ваша реклама.
444 ratings | 160076 views
Под видео могла бы быть ваша реклама.


5 AMAZING VIDEOS YOU HAVE TO SEE ! #2

5 AMAZING VIDEOS YOU HAVE TO SEE ! 2 Subscribe► More Videos ► Our Website ► Facebook ► Patreon Us ► Business Inquieries►truthrevolutionnet@outlook.com Social Blue Book► ► This Content Is Familly Friendly and can be watched by Kids. *No copyright infringement intended. Video will be removed if requested by the copyright owner. DISCLAIMER : I do not own the anime, music, artwork or the lyrics. All rights reserved to their respective owners!!! This video is not meant to infringe any of the copyrights. This is for promote.

Comments to the video: 5 AMAZING VIDEOS YOU HAVE TO SEE ! #2

mengiaboy 12 days ago
I can't see the helicopter cut the palm tree. Right when it starts to your pop up add for another video blocks it.
Les Lieb 27 days ago
Voice doesn’t match teen kids face. I call BS.
David Bov 2 months ago
Got a car wash like this in next town they get all wet and soapy in tiny shorts see though tee shirts while distracted steal your wallet it happened to me six times last week and four times this week going back tomorrow wish me luck
delano62 2 months ago
Thank you for not click baiting!
Brent Hill 2 months ago
2 Drunk Billy from family guy lol.
SlayerX 2 months ago
If you put all those tits together at car wash you wouldn't have a C cup!
Rebel Yell 2 months ago
Amazing is a bit strong
BLACK05GO1 2 months ago
That must be an expensive car wash to pay for 5 girls and 1 guy to wash your car. 6 people washing your car.
SAVAGE TYCOON 2 months ago
Yeah. but it would be WELL WORTH IT if u pull one of em.right?!? Can't be too hard.i mean,think about it.they're working at a car wash in a bikini 😕😌😎how convincing do u have to be😂😂😂
Alba Gu Bràth 2 months ago
Can't be a reincarnation of Elvis. The guy wasn't 800 pounds and lying in a toilet, blue, with a burger hanging out his mouth!!
wayne mg tregear 3rd 2 months ago
he has the same facial expression as Elvis..but it could be dub who is doing the wah wah it sound like female vocals in the background
wayne mg tregear 3rd 2 months ago
+TruthRevolutionNet thanx then he is truly amazing singer
TruthRevolutionNet 2 months ago
It's not fake, the singers name is David Thibault.
Bill Cox 2 months ago
Yeah I'm pretty sure the Elvis part was dubbed.
TruthRevolutionNet 2 months ago
No it's not, the singers name is David Thibault, search his name on youtube.
liam devlin 2 months ago
4.36 is what we all came to see.you are welcome. Enjoy. !
Zouzam Zou 2 months ago
The diving in the ocean was so amazing and the boy who sing song was also so amazing
Kevster 100 2 months ago
Why is my car always dirty !
Barry Bethal 2 months ago
Using a sponge scratches the car, bitches can't clean car as well as men
Barry Bethal 2 months ago
I knew the king had never gone he just got younger!
Paoki Makis 2 months ago
4:38 min''' The blonde girl front of the car with the black shorts,ΝΑΜΕ please???
Nelly Davis 2 months ago
Paoki Makis thirsty
Phil Brown 2 months ago
The kid can't be Elvis.Elvis didn't know how to play a guitar. Or dance.
Michele Zhang 2 months ago
For free..
Edmundas Vilimas 2 months ago
Nr 2 David respect 🎄🎄🎄🎄🎄
Iron Eddie 2 months ago
That kid isn’t singing Elvis. that was the real Elvis Presley’s voice! He’s a bit off in his lip synching! - I call bull💩!
TruthRevolutionNet 2 months ago
It's not fake, search for him, his name is David Thibault.
Retroguru 76 2 months ago
See here. :-)
GRUBHUB 2 months ago
What's with all the down votes? This wasn't even click bait. The uploader delivered on the thumbnail! Props to him!
DMETS519 2 months ago
First guy: Best answer at the dinner table later that day when he's asked, how was your day today honey? Well, I was attacked by a wild boar on the way to work.
High Priority 2 months ago
Click bait bullshit
Carl Manx 2 months ago
Kid doing Blue Christmas. Holy CRAP!!!!!!
mogeking56 2 months ago
We like naked girls!!!
mogeking56 2 months ago
That singer is good Blue, Blue Christmas
mogeking56 2 months ago
Bacon 🥓
Andrei C 2 months ago
5:32 Nice
death1stalker 2 months ago
Lol 4:31 hate to say it all this woman are black dick lovers lol Your wife is banking one lol be real if you know it and you alow it you a couck hold you a home is said the reality is all woman are black dick lovers lol that's why I m celibacy lol I'm real
death1stalker 2 months ago
Wow life is crazy
Dwayne Davis 2 months ago
Yes, that car wash does have a Great business plan!
byker4lyfe1 2 months ago
Hell yea
HydraDark YT 2 months ago
Where is that car wash place?
Bonzo 2 months ago
The “topless” carwashes in California are way better
Brent Schmidt 2 months ago
Oooh you touched my tra la la.!
Jey Lee 2 months ago
Wow amazing.🎧 Thanks for sharing!💖
Clive Spencer 2 months ago
I think the Elvis is dubbed
Hlengiwe Zungu 2 months ago
Yep or a Elvis voice doppelganger
anju sofonal 2 months ago
No clickbait wtf, xD
The life and times of Barney Taylor 2 months ago
The king is back wow that kid is good
HARLAN RANGER 2 months ago
The life and times of Barney Taylor kmmmmm',
DoubleDown 2 months ago
That kid is amazing!!
Brent Schmidt 2 months ago
Pretty good case for reincarnation
The life and times of Barney Taylor 2 months ago
Nah surly it's real it's on the internet
karrskarr 2 months ago
+Clive Spencer Well then you should stop thinking :P
MiroTV - the Kids Channel 2 months ago
Cool 👍
JOHN EDWARDS 2 months ago
It’s been done once is enough.
Scotty P 2 months ago
Elves
Brian Keith 2 months ago
Now I gotta get my car wash there lol
Andrea Hahn 1 month ago
These are men .take a good look.Boney chest.No hipps.i see men.but almost all.men are seeing women.take a car wash look closer and you see an adamsappel